Βελονισμός και οι αρχές της Παραδοσιακής Κινέζικης Ιατρικής

Home / Βελονισμός και οι αρχές της Παραδοσιακής Κινέζικης Ιατρικής

In cooperation with

Παραδοσιακή Κινέζικη Ιατρική

Η Παραδοσιακή Κινέζικη Ιατρική για 4000 χρόνια αποτελεί ένα πλήρες ιατρικό σύστημα, με δικούς του διαγνωστικούς και θεραπευτικούς κανόνες. Μια από τις αρχαιότερες τεχνικές της Παραδοσιακής Κινέζικης Ιατρικής είναι ο Βελονισμός – ένα ολοκληρωμένο σύστημα θεραπείας όπου οι ιδιαίτερα λεπτές βελόνες τοποθετούνται σε ειδικά σημεία του σώματος με σκοπό: να θεραπεύσουν διάφορες παθήσεις, να προλάβουν την εκδήλωση μιας ασθένειας, να τονώσουν και να αναζωογονήσουν τον οργανισμό, να σταματήσουν τον οξύ ή χρόνιο πόνο, να ελαττώσουν τη χρήση φαρμάκων σε μια χρόνια πάθηση και να περιορίσουν το θεραπευτικό αδιέξοδο που συναντάμε συχνά σε χρόνιες εκφυλιστικές παθήσεις.

Πλεονεκτήματα

Είναι μια φυσική θεραπευτική μέθοδος που υποστηρίζει τον οργανισμό και δίνει τη δυνατότητα στο σώμα να θεραπεύσει τον εαυτό του • Αντιμετωπίζει τη ρίζα του προβλήματος, όχι μόνο το σύμπτωμα • Συχνά είναι πιο αποτελεσματικός για την αντιμετώπιση χρόνιων παθήσεων από τη Δυτική ιατρική • Είναι ανώδυνος στην εφαρμογή του • Έχει μια εξαιρετικά χαμηλή πιθανότητα ανεπιθύμητων παρενεργειών • Η εφαρμογή του βελονισμού δεν αποτελεί εμπόδιο σε τυχόν φαρμακευτική, φυσικοθεραπευτική ή επεμβατική αγωγή, αντίθετα μπορεί να ενισχύσει τις άλλες δυτικές θεραπείες • Έχει αποτελέσματα μεγαλύτερα του 70% • Μεγάλη διάρκεια αποτελεσμάτων (μήνες ή χρόνια) • Στις χρόνιες εκφυλιστικές παθήσεις περιορίζει τα συμπτώματα και τη φαρμακευτική αγωγή • Θεραπεύει τον οξύ ή χρόνιο πόνο • Τονώνει και αναζωογονεί γενικά τον οργανισμό.

Τι θεραπεύει

Ο Βελονισμός στοχεύει στη θεραπεία λειτουργικών αναστρέψιμων συμπτωμάτων, ασθενειών και συνδρόμων, με αποτέλεσμα την εσωτερική ισορροπία του οργανισμού. Ενδεικτικά αναφέρουμε τη μεγάλη εφαρμογή που έχει στον Πόνο (Κεφαλαλγία, Ημικρανία, Νευραλγία τριδύμου και πάρεση προσωπικού νεύρου, Πονόδοντος, Μεσοπλεύριος νευραλγία), σε Μυοσκελετικές παθήσεις (Αυχενικό Σύνδρομο, Οσφυοισχιαλγία, Οστεοαρθρίτιδα, Τενοντίτιδες, Φλεγμονές, Αθλητικές κακώσεις), σε Νευρολογικές παθήσεις (ΑΕΕ, Παράλυση άνω και κάτω άκρων, Πάρκινσον, Σκλήρυνση κατά πλάκας, ασθένειες με σπασμούς), σε Παθήσεις Γαστρεντερικού (Γαστρίτιδα, Έλκος στομάχου και δωδεκαδακτύλου, Κολίτιδα, Ανορεξία, Παχυσαρκία, Δυσκοιλιότητα), σε Παθήσεις καρδιάς (Παθήσεις των αγγείων, Υπέρταση – ιδιοπαθής, Υπόταση), σε Παθήσεις Αναπνευστικού (Κρυολόγημα, Βρογχίτιδα, Άσθμα), σε Ψυχοσωματικές παθήσεις (Αϋπνία, Μελαγχολία, Κατάθλιψη, Άγχος, Εθισμοί – κάπνισμα, αλκοόλ, χρήση ουσιών), σε ΩΡΛ παθήσεις (Εμβοές, Ίλιγγος, Αλλεργική ρινίτιδα), σε Δερματοπάθειες (Έρπητας ζωστήρας, Ψωρίαση, Ακμή), σε Παθήσεις Ουρογεννητικού (Υπογεννητικότητα, Γυναικολογικές διαταραχές, Διαταραχές έμμηνου ρύσεως και εμμηνόπαυσης, Πρόωρη εκσπερμάτωση, Στυτική δυσλειτουργία), στην Αισθητική (Ρυτίδες, Κυτταρίτιδα, Αντιγηραντική θεραπεία).

Ο Βελονισμός έχει καθιερωθεί διεθνώς σαν ένα ολοκληρωμένο θεραπευτικό σύστημα και είναι εντελώς ακίνδυνος όταν εφαρμόζεται από σωστά εκπαιδευμένους θεραπευτές που τηρούν αυστηρά τους κανόνες εφαρμογής του.

Dr Momir Dunjic, MD, PhD

Οbstetrician - gynecologist

Assistant Professor MD, PhD, cert MD-ORT(4 DAN)
Οbstetrician – gynecologist, Integrative Medicine
Fellow of the International College of Acupuncture & Electro-therapeutics

Dr. Zlata Jovanovic Ignjatić

Μεταπτυχιακές εξειδικεύσεις:

Φυσιατρική, Κοινωνική παιδιατρική, Βελονισμός, Κβαντική Ιατρική, Θεραπεία Βιοσυντονισμού

• Πιστοποιημένη εισηγήτρια της Quantum Sit'ko, Κίεβο, Ουκρανία, Νοέμβριος 2006. για την περιοχή των Βαλκανίων και την Ευρωπαϊκή Ένωση.
• Πιστοποιημένη εισηγήτρια των βισυντονιστικών μεθόδων αξιολόγησης και θεραπείας ερευνητικού ινστιτούτου  IMEDIS

Φωτογραφίες από προηγούμενα Σεμινάρια Βελονισμού

Υποχρεώσεις και δικαιώματα του διοργανωτή

Ο διοργανωτής υποχρεούται να επιστρέψει την προκαταβολή:

•  Σε περίπτωση ακύρωσης του σεμιναρίου από την πλευρά του διοργανωτή.
  • Σε περίπτωση αλλαγής ημερομηνίας και εφόσον ο καταθέτων τη προκαταβολή δεν επιθυμεί να παρακολουθήσει το σεμινάριο στις ημερομηνίες που άλλαξαν.

Ο διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα

• Να μην επιστρέψει την προκαταβολή εάν ο καταθέτων την προκαταβολή ακυρώσει τη συμμετοχή του.
  • Να αλλάξει την ημερομηνία διεξαγωγής του σεμιναρίου.
Please wait...

Subscribe to our newsletter

Για να λαμβάνετε πρώτοι όλα τα νέα και τις προσφορές μας